Information från mötet i måndags
Förslag till stämmobeslutNorra Söderby - Presentation Hej, Här kommer presentationen från mötet i måndags. Med vänlig hälsning, styrelsen
Förslag till stämmobeslutNorra Söderby - Presentation Hej, Här kommer presentationen från mötet i måndags. Med vänlig hälsning, styrelsen
Hej, Här kommer informationen inför måndag. Styrelsen kommer inte svara på några frågor innan mötet. Läs informationen och förbered frågor inför mötet. Håll en god ton både på Facebook och på mötet. Information inför möte elbilsladdning Information Vålt Med vänlig hälsning, Styrelsen
Informationsmöte, extrastämma och höststädning Elbilsgruppen har de senaste åren varit i kontakt med flera olika leverantörer av elbilsladdning, utan att hitta en lösning som känns tillräckligt bra både praktiskt och ekonomiskt. Nu har vi äntligen hittat en aktör som erbjuder en riktigt bra lösning för elbilsladdning. De kommer att få presentera sitt förslag [Läs mer]
Styrelsen vill informera lite om vad som är på gång i samfälligheten just nu. Bla. håller vi på att sätta upp staket runt gungan i kvarter 3. Det ska vara klart nu under våren. Se bilder längst ner i inlägg. Utöver det så har vi beställt reparation [Läs mer]
INFO OM SOPNING AV VÅRA PARKERINGAR OCH GÅNGVÄGAR! Med start den 7/4 börjar arbetet med att sopa gångvägar och parkeringar. Se till att sopa ner grus från era gångar och ställa era bilar i garagen i den mån det går. Vi vill alla ha vårfina gator! Behöver ni hjälp med att [Läs mer]
Information inför sommaren Elen i garagen! Nu börjar elen i garagen bli klart! Det är totalförbud på manipulation av den nyinstallerade elen. Vi har redan upptäckt ett fall där en boende felaktigt installerat egna lampor. Detta är återställt i enlighet med den ursprungliga planen. I fortsättningen kommer ALL åverkan återställas [Läs mer]